Levering

Wie levert mijn bestelling?

Wij willen dat je tevreden bent met de levering van je bestelling. Daarom werken wij samen met PostNL voor de verzending van jouw order.

Wij leveren als volgt:

• Indien je niet thuis bent proberen wij het pakket bij je buren af te leveren. (hierbij ontvang je een informatiekaart in de brievenbus).
• Lukt dit niet dan proberen het pakket de eerst volgende werkdag.
• Ben je dan nog niet thuis, brengen we het pakket naar het dichtsbijzijnde PostNL afhaalpunt. Daar kun je jouw pakje afhalen wanneer het jou past.
• Je kunt je zending online volgen via Track&Trace.

Moet ik betalen voor de verzending?

Bij vanHaren houden we niet van verzendkosten. Daarom berekenen we geen verzendkosten.

Kan ik de bestelling op een ander adres laten bezorgen?

VanHaren levert de bestelling op het adres dat jouw voorkeur heeft. Dus je kunt je bestelling bijvoorbeeld naar je werk laten sturen als je niet thuis bent.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Wij willen dat je snel de bestelling in huis hebt. De verwachte levertijd is 1-2 werkdagen.

Let op: PostNL levert ook op zaterdag.

Is een snellere verzending ook mogelijk?

De snellere verzending is momenteel niet mogelijk. Echter, breiden wij onze service steeds verder uit.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben?

Als je thuis slecht te bereiken bent, dan bieden wij je de mogelijkheid om de bestelling naar een ander afleveradres te sturen (bijvoorbeeld je werkadres). We bieden ook de mogelijkheid om het pakket bij een vanHaren filiaal naar keuze af te halen.

Indien je toch niet thuis bent en wij proberen het pakket bij je af te leveren, proberen we om je pakket bij je buren af te leveren. Als dat niet lukt, wordt het naar het dichtsbijzijnde PostNL afhaalpunt gestuurd waar je het zelf kunt afhalen.

Kan ik mijn bestelling op een bepaald tijdstip afgeleverd krijgen?

Levering op het een bepaalde tijd is nog niet mogelijk op dit moment. Echter, breiden wij onze service verder uit.

Wat gebeurt er als het pakket niet kan worden afgeleverd?

In het geval dat we het pakket niet kunnen afleveren, zal je pakket worden teruggegeven aan vanHaren. Zodra de goederen bij ons terug zijn, zullen wij je op de hoogte stellen via e-mail.

Kan mijn bestelling verzonden worden naar een vanHaren filiaal?

We bieden ook de mogelijkheid om het pakket bij een vanHaren filiaal af te halen. Je kunt dit bij het plaatsen van je bestelling aangeven en een keuze maken uit een vanHaren filiaal bij jou in de buurt.